نیم‌پز

گویند: بسیار سفر باید...

نیم‌پز

گویند: بسیار سفر باید...

نیم‌پز

خوشبختی، گمان می‌کنم، تنها چیزی است در جهان که فقط با دست‌های طاهر کسی که به راستی خواهان آن است ساخته می‌شود، و از پی اندیشه‌های طاهرانه!
نادر ابراهیمی

ترشحات ذهنی - ۰۱

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۱۳ ب.ظ

پیش‌نوشت: برای این‌که علائم حیات مجازی‌ام را به نمایش بگذارم، امروز موضعی با عنوان ترشحات ذهنی ایجاد کردم تا جملاتی که گاه در زمانی به عنوان یک نتیجه در زندگی‌ام شکل می‌گیرند را با این عنوان در وبلاگم ثبت کنم. دوستان نیز نویسنده‌ی نیم‌پز را در مسیر پختگی از ترشحات ذهنی‌شان بهره‌مند کنند. توضیح این‌که این‌ها را به عنوان جملات قصار و از این دست فرض نگیرید. این‌ها فقط ترشحات یک ذهن نیم‌پز است! اگر کسی در این مسیر با من هم‌دل است بگوید و اگر نه مرا به هم‌دلی بگیرد.



هیچ‌گاه هیچ انسانی -ولو انسانی ساده- را نمی‌توان به قضاوت نشست و به سادگی تفسیر کرد.



۹۱/۱۲/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
زهیر قدسی

نظرات  (۴)

۱۶ اسفند ۹۱ ، ۲۱:۵۸ سیده نعیمه زینبی

سلام اقای قدسی

خیلی وقت است که به این نتیجه رسیده ام که نباید قضاوت کرد..

چه عجب نیم پز روشن شد..

پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون.

((... و همچنین زمین را  ( در فصل زمستان )  خشک و مرده مى بینى، و هنگامى که آب باران بر آن فرو مى فرستیم، به جنبش در مى آید و رویش مى کند؛ و از هر نوع  گیاهان بهجت  انگیز مى رویاند. ))

سوره جمعه، آیه 5

عید مبارک

پاسخ:
سال جدید شما هم مبارک باشد.
روزگار خوبی داشته باشید.
دوباره سلام
این بار سلام بارونی
چون داره بارون میاد

گفتیم بگیم که آیه 5 سوره حج بود اشتباهی نوشتیم جمعه
شرمنده

ما تحریف گر نیستیم، والا!!!

راستی اون کتاب غروب بود و تو بودی رو .....
اه ببخشید این که نیم پزه!!!
پاسخ:
سلام.

اتفاقا هرچه فکر کردم احساس کردم این معنی تو سوره کوتاه جمعه عجیبه! جالب این بود که برا خودم سعی کردم سوره رو مرور کنم ببینم کجای سوره چنین معنی‌ای می‌تونه داشته باشه؟! ولی پس از شروع «یسبح لله ما فی السماوات و ما فی الارض...» یه دفه می‌رفتم تو آیه‌الکرسی «من ذا الذی یشفع عنده الا باذنه. یعلم ما بین ایدیهم...»! هر چی زور زدم مچتو بگیرم نشد!
۳۱ فروردين ۹۲ ، ۲۱:۱۶ به روایت غزل

تو میپنداری که موجود کوچکی هستی

حالیا که عالم اکبر در تو پیچیده شده استـــــــــــ...

 

باسلام و ادب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی