نیم‌پز

گویند: بسیار سفر باید...

نیم‌پز

گویند: بسیار سفر باید...

نیم‌پز

خوشبختی، گمان می‌کنم، تنها چیزی است در جهان که فقط با دست‌های طاهر کسی که به راستی خواهان آن است ساخته می‌شود، و از پی اندیشه‌های طاهرانه!
نادر ابراهیمی

به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد!

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ق.ظ

آن روزها که نیم‌پزنویسی را به پیشنهاد همسفر آغاز کردم هیچ‌کدام‌مان از ادامه راه چیزی نمی‌دانستیم، این‌که این‌جا بشود جایی برای نوشتن خاطرات کودکی، خاطرات زندگی مشترک، داستان دراز خریدن خانه و بعد هم مسافرت‌های دور و نزدیک‌مان، فکرش را نمی‌کردم روزی در این صفحات خاطرات روزهای روزنامه‌نگار شدنم را بنویسم، مثل حالا که فکرش را نمی‌کردیم که روزی این‌جا برای نوشتن خاطرات سفر تازه زندگی مشترک‌مان صفحه‌ «شازده کوچولو» را باز کنیم. اما...

حالا ما سفری تازه را آغاز کرده‌ایم و قرار است داستان‌های من و این لوبیای سحرآمیز کوچولو میهمان نیم‌پز شود. صفحه جدید ما در منوی بالای نیم‌پز جاخوش کرده...


نظرات  (۳)

۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۲ خانه سلامتی
فراق یار سخت است گر بدانی
که مردن بهتر است از زندگانی
اگر خواهی کنی نفرین به دشمن
بگو اندر فراق یار بمانی
۰۱ مهر ۹۴ ، ۰۹:۰۸ کودک شرقی
به رسم همیشه،
عابدان معبد قاف را سلام،
خوشحالم شازده کوچولویی که پا به سیاره تاریک و دود زده ی ما میذاره مهمون خونه ای میشه که اهلش ثروت مندند و می تونن با روشنایی خرد و گرمای محبت و شیرینی ایمان و شور معرفت ازش پذیرایی کنند، می تونن مراقب گلش باشند و بهش یاد بدن وقتی اونقدر قد کشید که روی پاهای خودش بایسته و پا از در خونه بیرون بذاره گلش رو گم نکنه.
خوشحالم هرچند دلم برای گلم تنگ شده...
به یاد اولین حضورم در این معبد مصفا:
ماه مهر است و دلم مدرسه ای میخواهد ...
پایدار و برقرار باشید.
پاسخ:
سلام و مهرتان مبارک!
خوشحالم که آمدید و به ما و این اتاق گرد و خاک گرفته مان که بنا داریم گرد از صورتش بزداییم پا گذاشته اید. درباره شازده کوچولو و خانه ای که قرار است درآن زندگی کند و ساکنان آن خانه که ما باشیم این کلمات، فقط لطف بی کران شماست. وگرنه ما که دست و دلمان می لرزیده و می لرزد و صورت جز به آسمان به کجا می توانیم داشته باشیم. شما هم برای ما فراوان دعا کنید که سخت محتاجیم.
فراوان درود
یاحق
سلام خانم یوسفی.
چقدرزیباودلنشین می نویسید..
من نوشته هاتون روخیلی دوست دارم.
همیشه میام می خونم.
موفق باشید.
پاسخ:
سلام
ممنونم خانم الیاسی. همسرم خیلی از دختر خانم زیبا و دوست داشتنی شما تعریف می کند. مشتاق دیدن شما و او هستم.
ممنون که سر می زنید و مطالب مرا می خوانید.
یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی